Klachten
Als klant staat u bij ons altijd voorop. Met een uitstekende kwaliteit, service en met aandacht en enthousiasme helpen
we u in onze webwinkel graag. Want we willen u tot in de puntjes van dienst zijn! Daarom horen wij ook graag uw feedback.
Zeg het als u tevreden bent, maar ook als u dat niet bent. Wij kunnen dan samen op zoek naar een oplossing, zodat we u en
alle andere klanten nog beter van dienst kunnen zijn!
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk
om uw klacht via de e-mail of per reguliere post aan ons door te geven. Wij gaan de klacht bekijken en doen onze uiterste
best om naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze contactgegevens:
Per email: info@vitami.nl
Per telefoon: +31 (0)416-372497
Per brief: Grotestraat 134, 5151 BN Drunen
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden,
mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk
waar Vitami.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,
dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).