Bestellen
1. Binnenlandse/buitenlandse bestelling versturen en bezorging.
Als u op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling plaatst dan doen wij ons uiterste best om de bestelling nog dezelfde dag te versturen.
Mits de producten van uw bestelling op voorraad zijn! Als het ons niet lukt om de bestelling rond de 2 werkdagen te verzenden ontvangt u
van ons per e-mail of telefoon een bevestiging van vertraging. U kunt bij ons zowel online als telefonisch bestellen.
Op zon- en feestdagen zijn wij niet bereikbaar en worden er geen pakketten geproduceerd en verzonden.
2. Bestellen van producten.
Als u het product gevonden heeft kunt u bestellen door het gewenste aantal met de pijltjes naar boven te navigeren en op "Bestellen" te klikken.
U ziet nu het product rechts bovenaan in de winkelwagen verschijnen. U kunt nu kiezen tussen "Verder winkelen" en "Bestelling Afronden".
U klikt op "Verder winkelen" als u nog meer producten wilt bestellen. De bestellingen die u heeft gedaan blijven in de winkelwagen staan.
3. Betalen van producten.
Als u klaar bent met winkelen klikt u op de winkelwagen.
Nu ziet u een overzicht van de door u bestelde producten met foto. U klikt nu op "Bestelling Afronden"
3.1) Afrekenen bestaande klant:
Als u al eerder via onze website iets heeft besteld, vult u uw e-mailadres in en wachtwoord in. Ons systeem bewaard uw gegevens,
zodat u snel en eenvoudig kunt afrekenen. U kiest de gewenste betaalmethode bij –selecteer- en klikt op "Doorgaan" . U ziet nu een overzicht
van uw bestelling. Indien dit correct is klikt u op "Bevestigen" en uw bestelling is voltooid.
Binnen een paar minuten ontvangt u een bevestiging op uw e-mailadres.
Tip: Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op"Wachtwoord vergeten en vul uw e-mailadres in met uw wachtwoord. U ontvangt dan binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.
3.2) Afrekenen nieuwe klant:
U klikt nu op "Nieuwe klant". Wij verzoeken u de benodigde gegevens in te vullen, zodat wij uw bestelling snel en correct kunnen verwerken.
Vanzelfsprekend worden deze gegevens alleen gebruikt voor het verwerken van uw bestelling. Als u klaar bent klikt u op "Doorgaan".
3.3) Afrekenen zonder account:
U bent bij ons in de gelegenheid om een bestelling te plaatsen zonder uw gegevens op te laten slaan als klant. Vanzelfsprekend hebben wij wel alle benodigde informatie nodig om uw bestelling bij u thuis te laten bezorgen.
4. Bezorgen.
U bent bij ons in de gelegenheid om uw bestelling thuis te laten bezorgen, maar ook op te komen halen bij ons in de winkel aan de Grotestraat 134 te Drunen. U kunt hier tijdens het bestelproces een keuze in maken. informatie over de bezorgkosten vindt u hier.
5. Betaalwijze.
iDEAL telebankieren met uw eigen bank.
Heeft u vragen of advies nodig dan zijn wij voor u bereikbaarbaar tijdens kantooruren op telefoonnummer 0416-372497
of kunt u ons een e-mail sturen naar info@vitami.nl. Wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.